Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 15 oktober 2013

Nordea tyckte jag hade nummerfobier


















Varför sätter du in ojämna summor menade en Nordeakassörska vid Frölunda torg då jag satt in pengar vid 2 olika tillfällen efter Blocketförsäljningar. Man måste tydligen sätta in jämna summor på Nordea annars blir man utfrågad om att ha konstiga nummerfobier.

Kassörskan nervärderade mig medvetet och undrade om det var en "fix ide" att jag satte in dessa ojämna summor och nämnde överhuvudtaget inte begreppet penningtvätt i sammanhanget. Som däremot hennes chef Elisabeth Traung gjorde ett år tidigare. Jag har mått dåligt av detta och har därför valt att åka in till kontoret i Nordstan i centrum av Göteborg att uträtta mina bankärenden.


Lyssna här : (konfronterar kassörskan "dagen efter")

https://www.facebook.com/photo.php?v=4710326039134&set=vb.1323858829&type=2&theater

Detta är inte första gången man blir illa behandlad som kund där.

Läs detta : http://gessleman.blogspot.se/2012/06/nordeachef-sa-att-jag-tvattar-pengar.html

Inga kommentarer: