Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 25 februari 2016

Flytthansa är Göteborgs flyttbyrå - VARNING!!

















Det numera ÖKÄNDA bluffbolaget Göteborgs Flyttbyrå AB eller Gbgflytt med Zakaria Fakhro i spetsen har även en ny skepnad i bolaget Flytthansa som ej är reggat alls. Samma adress och telefonnummer har de alla gemensamt.

Killarna måste vara RIKTIGT korkade som kör på i samma stil utan yrkestillstånd m.m. Dummare flyttmuppar får man ju leta efter.

Dags att låta grabbarna flytta in på fängelset, för sådana här vidriga maffiaskojare ger jag inte mycket för. Riktiga fulingar som bara ska åka dit ordentligt.

Att killarna dessutom uppgivit falska namn såsom Gabriel och Mikael för deras kunder (som även ärkeänglarna heter) känns väldigt absurt i sammanhanget,









Läs mer om firman och killarna HÄR och HÄR samt HÄR

Reportage i SVT Plus HÄR

Även Boråsföretaget "Flyttkillarna" saknar giltigt försäkringsintyg. Läs HÄR

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Vad bra att du vågar skriva om dessa skojare, alltför många sk medmänniskor och myndigheter
nonchalerar och ignorerar oss som blivit grundlurade av dessa företag.
Jag själv är handikappad och mig lurade de på åtskilliga tusenlappar och har sedan
fortsatt ringa mig, hota mig och pressa mig på pengar. De skulle också tvinga mig att gå till Bankomaten
i sällskap med en av deras 'praktikanter' och de skulle tvinga mig att låna pengar av anhöriga och vänner,
eftersom de tömde hela mitt konto, hela min handikappersättning.
Tänk om jag hade haft en medmänniska med civilkurage till hjälp i den stunden, och nu efteråt
med alla hotfulla samtal under sen kvällstid och nattetid.

Jag kan bara säga en sak: det finns en belöning att inkassera för den som på det gamla hederliga sättet tar hand om dessa tjuvar, storskojare och bedragare. Polismyndigheten: Tyvärr, nu har tiden runnit ut, jag tar lagen i egna händer.

Anne-Marie