Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 7 april 2016

GT har "kuppat" över Markus Hankins till GP?















Ett annat scenario är ju att GT där Markus Hankins jobbat tidigare som nyhetschef har kuppat över Hankins till GP för att sedan 1år senare låta han röra om i grytan lite. GP har ju hela tiden skrytigt att de är störst i västsverige med flest läsare o.s.v. m.m. så att andra tidningar inte gillar detta påstående har ju inte varit någon direkt hemlighet. Och Markus Hankins har ju inte svarat en endaste läsare på all den negativa kritik som flödat på deras FB-sida.

Och då börjar man ju undra vad som ligger i görningen då varken han eller någon annan kunnat gå ut på deras FB-sida och ge läsarna NÅGON form av feedback. Men icke! Att leka struts och stoppa huvudet i sanden verkar vara GP's lösning på problemen.












Ringde till GP idag och frågade dem hur länge de skulle låta Markus Hankins få gå lös på deras webbsida med fria tyglar och fick svaret att de har "tekniska problem" Tekniska problem sade jag frågande. Det har ju inte med det att göra alls. Designen och funktionaliteten är ju redan dålig i grundutförandet och att de nu skulle på något tekniskt mirakelt sätt rätta till detta kan jag inte förstå.

På min fråga varför Markus Hankins inte svarat läsarna på en enda fråga sade journalisten på GP som hade ett finsk-klingande namn att Markus Hankins hade varit för upptagen för att kunna svara.











Man använder väl en Beta-sajt tills man får en tillräcklig bra respons för att sen då släppa den färdiga versionen. Eller hur? GP har ju en feedbackflik på den nya versionen som de körde parallellt med den gamla sidan Och borde göra så tills ordentlig utvärdering har gjorts.

Och jag kan tänka mig att många fler än jag hörde av sig redan då med en hel del kritik. Men vad händer? Men GP släpper den nya versionen ändå utan att lyssna på sina läsare.  Skrämmande inkompetens! Kan tänka mig att det lät så här på redaktionen efter Beta-utvärderingen :

- Okaj göbbar, vi struntar i tjötet och kör ändå!

Nej, jag har bytt startsida och gått över till GT oavsett om det nu inte har skett någon konspirationskupp eller liknande. För att navigera på GP's spyflugedesign ger mig bara våldsamma kväljningar.










Inte bara pixlarna som är synliga på deras bilder. Varenda por syns ju på bilderna med och ger knappast rättvisa för de personer som blir utsatta för dessa "blow up" foton.

GP har även gjort en Youtube film om deras sajt HÄR

Läs även om Markus Hankins storhetsvansinne HÄR

Gå med i FB gruppen: Vi som vill ha tillbaka Göteborgspostens gamla webbsida

Inga kommentarer: