Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 7 april 2016

Markus Hankins storhetsvansinne på GP











Nu är det bevisat - GP har fått storhetsvansinne!

Ni som sett GP's nya "design" kommer att hålla med mig på samtliga punkter. Att 5 ggr större INTE betyder 5 ggr bättre. Det har Markus Hankins som är online chef på GP inte riktigt förstått.

Jag vill inte gärna gnälla på Markus Hankins som säkert har andra bra kvalifikationer bland sina meriter.

Men det där med design och funktionalitet tillhör nog inte Markus starka sidor. Jag har sett bättre stolpskott till webbsidor i mina dar på hemmasnickrade privatsidor från 90-talet.

Detta webbspektakel för tankarna till en lekfull praoelev a'la Hankins som försöker trolla fram en nödlösning för att rädda GP's reklamintäkter samt öka sidovisningarna.

Jag vet inte hur Hankins egentligen tänker då han inte gjort något försök alls att bemöta den massiva kritiken från alla de missnöjda läsarna på GP's FB-sida.

Markus är iallafall en väldigt rolig prick om man kollar på hans många Youtube klipp och har samma humor som jag, och där kammar Hankins hem många pluspoäng hos mig.

Humor är nog kanske Markus Hankins starka sida och visst känns GP's nya sida lite granna som ett eftersläpat dåligt aprilskämt.

Se roliga Markus tala om förnyelse HÄR

Kolla även på DETTA klipp med

GP har även gjort en Youtube film om deras sajt HÄR

Markus platsannons söker 20 artiklar/dag journalist HÄR

Gå med i FB gruppen: Vi som vill ha tillbaka Göteborgspostens gamla webbsida

Göteborgsposten backar med 8 % läs HÄR

Inga kommentarer: