Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 6 maj 2016

Werlabs - Journaler onåbara, kapade?












Absolut inte framtidens hälsokontroll - Helt värdelöst! Journaler kapade?

Fick idag ett sms från Werlabs att mina provresultat i journalen var färdiga och kommenterade av läkare, Problem är bara att jag HELA TIDEN får server fel och connection time out på deras sida på just inloggningen till dessa journaler, men alla andra delar och länkar på sidan fungerar hur bra som helst. Men vad fan hjälper det!

Även övrig internetuppkoppling till andra sidor fungerar utmärkt så något fel på min uppkoppling är det INTE. Detta är ytterst irriterande och frustrerande då man betalt dyra pengar för dessa resultat/provsvar och kommentarer och utlåtande av läkare och är angelägen att få veta dessa.











Nu har Werlabs dessutom stängt också, och ska man nu vara tvungen att vänta tills på måndag (det är fredag idag) tycker ni för att få svar på något? Nej, absolut INTE och jag kräver och kommer att kräva kompensation från Werlabs sida för detta "idiotfel" som nu inträffar.

Werlabs måste absolut hålla koll på deras sida bättre och även på helgerna och meddela omedelbums för deras kunder/patienter om fel som uppstår. Nej, detta ger jag totalt tummen ner för att en sådan här viktig del på deras sida bara slutar att fungera och journalerna är och förblir onåbara. Detta får inte hända då dessa måste vara tillgängliga 24/7 för Werlabs kunder/patienter.

För att betala dyra pengar för en tjänst som inte fungerar optimalt ger jag inte mycket för. *Supertumme ner*

Inga kommentarer: