Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

tisdag 22 augusti 2017

Magnus "spottloskan" Öhlund - En sjuk jävel


















Magnus Öhlund är en feg och sjuk person som vid upprepande tillfällen spottar på vår dörr, limmat igen låskolven med superlim 2 ggr, rivit sönder, öppnat och stjält vår post. Men nu har vi fått nog.


















Se även Öhlunds FB-sida HÄR där han b.la har lagt in sådana inlägg här nedan som säger en hel del om hans tycke och relation till droger. (förutom hans Carlsbergsnoja då)










Fick reda på att Öhlund ringt till vårt fastighetsförvaltare och beklagat sig över att jag lagt ut honom på nätet. För det första så är det isåfall en polisiär sak och detta är inte inom hyresvärdens Balders område eller domäner.

Och de bör fokusera på vad han gjort "inom bostaden" som jag och min sambo blivit utsatt för under en längre tid. Och om jag nu har sagt sanningen från hjärtat av detta kränkande och trakasserande som min sambo blivit utsatta för på detta vis så är det polisens sak och inte Balders att gå vidare med en anmälan av mig om han nu önskar det.














Den 21 Augusti möttes vi av detta IGEN! 


Men att sitta ner och samtala med oss och Balder vill den fega människan inte. Det har vi länge önskat av Balder. Men han kan ringa till fastighetsförvaltaren minsann och gnälla! Ja ni hör själva vilken feg liten människa han är. Jag kommer även att kontakta hyresgästföreningens jurister om vi inte kan få slut på hans terror och spottande m.m för vi upplever att Öhlund är oberäknerlig i sitt beteende.


Se FB-klipp HÄR

2 kommentarer:

Eva sa...

Han borde fått rejäla varningar för länge sen och sedan en avhysning. Helt vansinnigt att du och din sambo ska bli utsatta för detta. En polissak ang din öppenhet om honom på nätet men icke något som ert fastighetsbolag bör anmäla som olämpligt.

Björn sa...

Att er hyresvärd inte tar tag i hårdhanskarna med detta är anmärkningsvärt då ni uppenbarligen har starka bevis mot denne grannes handlingar. Hoppas det löser sig för er.